7. jaanuar 2015

Näonaha hooldus (eelarvega)



HEAD UUT AASTAT! 


Paljudel meist pole miljoneid kulutada kallitele nahahooldutoodetele, mis isegi alati ei pruugi aidata aga samas kõike odavat ei usalda ka. Näiteks üks sellistest olen mina. Korra mõni aeg tagasi kingiti mulle Chaneli näopuhastus ja hooldutooted ja need olid - olgem aus - imelised. Aga ükskord saab kõik hea otsa. Asusin siis retkele, et leida enda kapriissele ja probleemsele nahale Chaneli sarnased tooted aga säästlikult. Antud seiklus kestis täpselt aasta ja detsembri kuuks oli mul paika loksunud.

Küll elame me muutlikus kliimas ja kõik võib muutuda, aga järgmised tooted sobivad minu nahale talvisel perioodil. Nahatüübiks rasune ja kuiv, vahel isegi kipitav ja kiskuv, et ekstreemselt seganahk, esinevad punnid ja ummistunud poorid, ja kuna ma olen ilublogija, kes teeb tihti erinevaid meike, on ka nahk tihti ärritunud ja hell. 

Osad tooted on poelettidel üsna uued, aga olen saanud piisavalt aega, et neid testida ja veenduda, et need on täpselt ideaalsed ning sobivad minule ning ei ole mind alt vedanud. 


1. Garnieri Micellar Cleansing Water. Eemaldab meigi, niisutab ja puhastab. Eriti ideaalne, kui oled reisil vòi sul pole ajutiselt võimalik veega ja seebiga nägu pesta. 400 ml mõnus pudel, lubavad koguni 200 kasutuskorda. Mul on üpriski vähe läinud, võrreldes sellega, et ma kasutan igapäevaselt kahe vatitupsu jagu viimase kuu aja jooksul. Soetasin Kaubamajast ja hinnaks jäi natuke alla 9€

2 ja 3. Garnieri veekindla meigi eemaldid. Express 2 in 1 on mul juba teine pudelitäis kasutuses, otsustasin prooviks juurde osta ka rohelise, viinamarja oma. Esimesel, ehk siis lillal on rohkem hooldavaid omadusi, näiteks hooldab tugevalt ripsmeid. Teisel ehk siis viinamarja omal on mõnus värske lõhn. Soovitan proovida, sest tegemist tòesti suurepäraste meigieemalditega, mis eemaldavad ka kõige kangekaelsema meigi. Antud pudelid mòlemid pärit Pärnu Maksimarketist ja hind jäi napilt alla 6€.

4. Kõige uuem aga väga tubli sõber mu hooldusrutiinis. Dr.Bronner's Magic Soap. Antud tegelane on lavendrilõhnaline Castile soap ehk siis oliiviõli baasil tehtud seep. Sisaldab suurel hulgal häid asju nagu näiteks jojoba õli, kookosòli, oliiviõli, kanepiòli, meresool, palmiõli jne, mis kõik teevad suure pai su nahale. Ma valisin tahke versiooni, kuna seda saab jupitada ning kasutada osa näiteks pintslipesuks. Lisaks seda ka kergem kaasas kanda väikse jupina kui pudeliga. Kuna ta jätab siiski sellise kriuksuva tunde peale pesu, nagu enamik tahked seebid ikka, aitab mõnus kreem ilusti hädast välja. Ja nii pehmet tunnet pole ükski nii odav seep minu nahal jätnud, ilmselt meresool on see, mis eemaldab surnud naharakud ja jätab järgi pehme naha. Jätkan katsetamist ning annan ka tulevikus teada, kuidas see minu punnidega läbi saab - kas kaotab või tekitab juurde. Soetasin Love-makeup.co.uk lehelt ning ilma postikuluta hinnaks £3.99 / ~5€, küll aga sealt lehelt ma enam teist ei leia, seeega tasub vaadata asos'e lehele. 



5. Nagu pildil näha kuulutan ma Turblissi näomaski Lustikummuti ilutooteks aastal 2014! Annaks neile kullast mehikese. Virtuaalse. Täpsemalt on see Turblissi Bioaktiivne näomask probleemsele nahale. Ehk siis turbamask kõigile neile, kel on probleeme nahaga. Mina! Antud potska on 60ml, maksis kodulehelt tellides ilma postikuluta nòksa alla 10€. Kasutan maski korra nädalas, eriti eelistan seda saunas mõniminut korraliku leiliga peal hoida. Teeb naha mònusalt õhetavaks, pehmeks ja puhtaks. Mul hakkab ta küll kohe-kohe otsa saama, kuna andsin ka helde osa emale proovida ning tulemuseks tellis ta omale oma topsiku. Järelikult meeldis väga! Seega õigepea peaks omale uue muretsema. Jätkan soovitamist ja ise kasutamist, kuna tegemist on tubli kodumaise tootega, mis väärib tunnustamist! 

6. Nivea universaalne kreem. See kõige klassikalisem ja ilmselt on väga paljud sellega kokku puutunud. Sobib kogu kehale, ka näole. Sisaldab Euceriti, ehk siis lanoliinõli. Leiab ilmselt igast hästivarustatud toidupoest, kuna nendest mina ka seda ostan. Hind jääb varieeruvalt kogusele 1-5€ vahele. Antud 75ml oli umb 3€, olen näinud ka tuubivarianti.



ps. annan teada, et taaskord Pekk teeb trenni postitus viibib - haarasin kusagilt peale pühi üles viiruse, mis näitas end välja hirmsa oksendamise näol. Seega poleks see eriti tõene, kui ma laon letti et heeeeeei ma kaotasin 10kg, kuna oksendasin koguaeg.. 

2 kommentaari:

  1. Turblissi näomask on tõeliselt hea toode, aga Nivea kreemiga tuleb küll ettevaatlik olla - kreem baseerub mineraalõlil ehk siis odaval naftatootmise jääkproduktil...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ega ta midagi vaimustavat pole jah, aga ta toimib minu naha peal, teised kreemid siiani hätta veidi jäänud. Ka Vaselini tooted on puhas nafta, aga sobib paljudele.

      Kustuta