16. veebruar 2015

Juuksed // hõbekihar

Väga elav arutelu toimub ka selle üle, kuidas ma oma juuksed nõnda metallselt hõbedaks saan või lilla varjundi. Kogu info leiate antud postitusest!


Kuna minu praeguse juuksetooni juurde jõudmine oli pikk ja raske protsess, räägin ma kõigest algusest. Alustasin tumepruunist juuksetoonist. Peaaegu, et must. Loogiline, selleks, et heledaks saada, tuleb tugevasti blondeerida. Selleks oleks mõistlik kasutada professionaali abi. Minul on minu professionaaliks minu ema. Kuna ta on meeste juuksur, uurin omale sobivad tooted ise välja, ta üldiselt pakub nõu, kui tunneb et antud toode pole kõige parem. Blondeerimiseks kasutasime nö slow cookingu meetodit, ehk siis nõrgem vesinikuprotsent ja hoidsime kauem peal. Esimene kord oli kerge 2 tunnine "küpsetamine".. Aga ega siis see mind kohe blondiks ei teinud. Selline korralik munakollane olin. Aga ei saanud ju kohe uuesti blondeerima hakata, juustel tuli lasta taastuda ja puhata. Võtsin 1,5 kuu ajalise puhkuse.  Olin sellel ajal kärts oranz. Kasutasin juuste toonimiseks toonivaid palsameid, antud tooni andis mulle KC Color Mask toonis Curry. Püsib peal kaua ja ühtlasi ei riku juuksestruktuuri ja kulub maha ilusti. Siis kui oli aeg uuesti blondeerida, külastasin jälle ema salongi ja taaskord aeglase küpsetamise aeg. Siis istusin vähem, 1 tund umbkaudu. Tulemus oli ilus hele, aga kerge kollane siiski käis läbi. Toonima ei hakanud, otsustasin hõbeshampooni kasuks, taaskord juuste vähema rikkumise nimel.

Kuna aga hõbeshampoon üldiselt ei hakka värskelt blondeeritud juustele eriti edukalt peale, on mul juure piirkond üpriski kollane, aga ma ei lase sellest häirida. Lähiajal on plaanis ettevõtmine tõesti halliks toonimine, mistõttu jääb hõbeshampoon mulle ainult abimeheks värvi säilitamisel. Kuna minu hõbeshampoon on üpriski tugev neutraliseerija, on hallist lilla saavutamine päris kärme - piisab paarist minutist et soovitud toon nö üle läheb ja helelilla oled hoopis hõbedase tooni asemel. Selles on süüdi L'oreal Silver Gloss Protect System. Kasutan teda 1-2 korda kuus ja hoian peal max minuti. Teda saab soetada näiteks kaubamajast, ilmselt ka I.L.Ust ja tradehousest. Ka peaks Hair Mail olema temaga varustatud ning erinevad veebipoed. Et sugugi kättesaamatu pole. Hinnaks umbes 12€ ja minul on antud 250ml pudel peaaegu et pooleks aastaks.
 Teiseks mis aitab mul nö kollast tooni juustest eemaldada ning teeb juuksed oi kui pehmeks on minu MUST HAVE toode Goldwellilt. Dualsenses'e mask, blondidele ja salgutatud helekiharatele. Lubab toimida juba 60 sekundiga ja seda ta ka teeb. Ei ütleks, et ma olen tugevalt blondeeritud ja rikutud juuksega, pole kahu, pole pusa, pole mitte midagi. On terve ja särav juus, nagu käiks iga päev juuksuris! Tundub väike potsik, 200ml. Aga peab vastu mul kuni 4 kuud, sest ma vajan seda vaid sõrmeotsa täie (kui mõelda, et mul läheb blondeerimispulbrit ligi 50g, ehk siis kolme inimese jagu, on selline vastupidamine toodete puhul imeline!). Saab jällegi samadest poodidest kust saab ka L'oreali shampooni - hinnaks kuskil 15€. Pole blond? Ära põe, neil on ka muudele juustetüüpidele sama maski - kindlasti proovi! 

Millega ma siis pead pesen? Ja kui tihti? Juuksepesu tiheduses on mul reegliks - mida vähem seda parem. Kuna mul on üpriski ära kärsatatud juus ei lähe mul ta ka nii rasvaseks, seega piisab mul 1-2 korda nädalas korralikust pesust.  Kasutan selleks shampooni, mis üldiselt pole eriti oluline - peaasi et sobib sinu peanahale. Sest sa kasutad shampooni peanaha pesuks. Palsam on see, mis siis juukseid ravib, üldiselt palsamit peanahale ei soovitagi panna. 

Shampooniks on üldiselt Lushi tahked seebid. Lushil on valikus mitmeid, kõige lemmikum on hetkel Jumping Juniper, mis lõhnab mõnusalt lavendri järgi ja temast käib läbi ka üli hea ergutav sidrunilõhn. Tahke seep minumeelest hirmutab paljusid, kuna arvavad et see jätab seebikombel kuivaks ja kriuksuvaks kõik. Minul pole seda juhtunud, sest ma nagunii maskitan ja kasutan palsameid pärast. Aga tõesti üüüüüüliiii puhaks peseb. Vahutama hakkab kiiresti ja peapesu on tõeline teraapia. Pildil on Godiva, mis ka hooldab juukseid peale pesu ning sa võid sellega isegi riideid pesta. Hämmastav! Kui oleks rikas, prooviks korraga kõik Lushi poolt pakutavad tahked seebid läbi! Saadaval Lushi poest Foorumi keskuses või kodulehel. Hinnaks ümmarguselt 7-9€.

Teiseks shampooniks on mul pihku jäänud Goldwelli Dualsensese blondidele mõeldud shampoon. Sama mis mu lemmik mask'gi. Aga võrreldes maskiga ma sellest nii vaimustuses pole. Shampoon nagu ikka - peaasi et puhtaks peseb. Seega ma suurt selle juures ei peatuks. Shampooni puhul soovitan ma leida see, mis sulle meeldib! Seega vaid taevas on piiriks, sest valikut on rohkem kui küll. Antud sõber on ka saadaval samadest müügipunktides nagu L'oreali hõbeshampoon ja Dualsensese mask. Hinnaks oli umbkaudu 11-12€

Kui on Dualsensese mask otsa saanud või lihtsalt tunnen, et tahaks juustele vaheldust anda, haaran Joico Intense Hydratori ja Deep-Penetrating Reconstructor'i järgi. Mõlemad toimivad samamoodi nagu Goldwelli mask, aga on krõbedama hinnaga nö lukstooted. Seega nende järgi käsi nõnda tihti ei lähe. Juuksed on pehmed, terved, hoolitsetud ja õnnelikud. Joico pole vast enamikule tundmatu bränd, seega on tema saadavus ka üpriski laialdane. Hinnaks väiksemal (150ml) 26€ ja suuremal (250ml) ka 26€. 
Praegu olen siis selline mõnus hõbejuus.. Aga see ei jää ilmselt kauaks - sest mulle meeldib kameelioni kombel muutuda. 



Sellise sinakas-lillakas halli saan siis kui olen hõbeshampooniga liialdama hakanud ja liiga pikka aega peas hoidnud. 



Heleda põhjaga on võimalik igasuguseid toone katsetada, eriti on kujunenud mulle lemmikuks pastelsemad toonid. Ehk siis ma segan valget tooni mingi odava palsamiga (näiteks Puhas Looduse omad) toonivate värvidega, mida pakuvad Manic Panic ja La Riche Directionsi omad. Olen olnud ilmselt kõik toonid värvirattal, kõige lemmikum aga oli tume (ploomi) lilla, mille saavutasin La Riche tooniva värviga toonis Plum. 


Hõissa! 


3 kommentaari:

  1. Hästi vahva on tõesti! Aga ta on niivõrd külm toon, et ma peaks kogu meigikollektsiooni välja vahetama :D

    VastaKustuta