19. veebruar 2015

uus kraam // Ilulobaja ja KatVonD


Kes teab, see teab, aga mul uue aasta alguses juhtus selline õnnetus, et ma võitsin oma esimese blogiloosi.. Osalenud olen hulgi, aga võiduks kujunes see esimeseks. Ja kas te oskate üldse ette kujutada, mis moodi ma õnnest siin keksisin? No ikka päris mitu kalorit sai kulutatud :)

Kingipakk oli üliilusti ära pakitud ja lisaks võidule oli ka paar pisividinat juurde pandud, üks personaalselt minu jaoks. Ilulobaja on üks ütlemata tähelepanelik inimene :) Ei tahtnud alguses pakki avadagi, kuna nii kaunis oli. Nagu jõulud oleks olnud. 



Loosikotist võisin leida nii mõne odava (aga ekstreemselt hea kvaliteediga) asja ja mõni oli minu uskumise jaoks isegi natuke liiga hinnaline. 




Makeup Revolution on bränd, mis on soodne ja äärmiselt hea kvaliteediga, küll kipub niiöelda tuntumaid brände kopeerima, aga peaks mainima, et kukub hästi välja! Kel on piiratud eelarve võiks nende kodulehele kiigata, mina igatahes üllatusin. Seda Chocolate paletti ma nillisin kaua - võib öelda, et õnn on minu poolt. Ja ta on täpselt nii hea kui ma ette kujutasin!

Charlotte Tilbury on bränd/meigikunstnik, kellest ma polnud enne kuulnudki, aga võib öelda, et ma olen omandand uue lemmiku. Ma ei ole kõige suurem huuleläike sõber, õigemini ma vihkan neid kleepuvaid plönne - Charlotte oma aga on vastupidiselt vaimustav. Ei kleepu, juuksed ei takerdu, tunne huultel on pea et olematu. Et võib öelda, ma olen usku pööramas. Jumestuspulk on üks huvitav vidin. Päiksepõletus keset talve. Sesmõttes, mulje jätab nagu oleks liiga kaua päikese käes olnud. Ehk seetõttu ma olen liiga heledanahkne hetkel, või ma lihtsalt liialdan. Ootan suve, kui on väike jume peal - siis on see pulk ilmselt taevalik. Silmapliiats on üli sädelev aga hoiab end paigal kogu päeva ja aitab ka lauvärvil seda teha.

Aitäh Sulle nunnu, et nõnda vaimustavalt kihvti blogiloosiga hakkama said, ma olen siiamaani õnnest rõngas! :)


Alloleval pildil kasutasin Makeup Revolutioni Ultra Aqua Brow Tint'i toonis Light ja I Heart Chocolate paletti, lauvärvide pigment on tugevam kui pildil tundub, ma vaevalt lähen pintsliga pihta aga lauvärvi on kõik kohad täis, lihtsalt hämmastav!



Teiseks käis mul sõbranna Janne veebruari alguses USA's ja mu alandlikul palumisel astus läbi ka Sephorast. Kogusin raha ja nägin vaeva ja see oli seda kõike väärt. Lasin omale tuua Kat Von D meigitooteid, kuna nad on üpriski kättesaamatud - ebays ebanormaalse kõrge hinnaga ja sephora shippingut siiakanti ilma vahendajateta ei tee. 


Lisaks leidis ta mulle Maybelline Fit Me peitepulga toonis 15, mida meil ei müüda! Meil on 10 ja 20 ja mõlemid on minu põhjamaisele, peaaegu et valgele nahale liiga tumedad! Siinkohal viibutan sõrme Maybelline Eesti poole ja ütlen HÄBI. Toode on imeline, aga ma pean ikka seda ookeanide tagant otsima. 

Alloleval pildil on siis näha KUI IMELINE on antud huulemögina värv ja püsivus on ka peaaegu sama mis on Lime Crime Velvetinidel (koduleht on häkkerite tõttu hetkel maas). Kuigi peaks mainima, et Velvetinide püsivus on natuke parem. Kat Von D oma aga võidab tunde poolest - ta on pehmema koostisega ja ei ole ebameeldiv kanda, nagu polekski midagi peal, kulub maha ka ilusamini, kui Velvetinid seda teevad. 
Silmalainer aga on parim, mis minu kätte on sattunud. Kõige teravam, täpsem ja mustem. TÕESÕNA. Nii sirget ja eksimatut joont ei ole ma elus teinud ja mul on ikka laineritõmbamise suhtes kogemust aastaid seljataga. Ka märkasin korgisüsteem on põnevam - ilmselt seetõttu, et lainer ära ei kuivaks, nagu taolistel kombeks on. Kas ta on oma $19 väärt? Jah! Ma kirun ilmselt kõik maa-alla kui ta otsa peaks saama! Ülemisel pildil lainerijoon - on kasutatud vaid ühte "pintsli"tõmmet. Amazeballs! Siinkohal peaks mainima, et Kat Von D on tublit tööd teinud ja nad on tõesti oma haipi väärt! 

Tegin ka huulepulgale väiksed laineritäpid peale - kaugelt on nagu Ombre effekt, lähedamalt vaadates on täppidemäng!






Lisaks oli ta mulle goodiebagi soetanud märkmepaberid Grumpy Catiga.. Olevat mind meenutanud. Aga usu või ära usu aga täpselt mina see olengi seal. Ajab muige näole küll, samas :) 




Aitäh teile!

Hõissa!


4 kommentaari:

  1. Ma olen nii Jelly nüüd-
    1. pean makeup revolutionist kindlasti tellima endale midagi - nii paljut tahaks. :D Raske on jääda kindlale põhimõtteks quality over quantity.
    2. Tahaks ka vägaväga kat von d eyelinerit - lainer on tõesti üks asi, mida ma pea iga kord kasutan kui ennast üles löön. :D

    Lucky you!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Makeup Revolutioni kvaliteet on yllatus - nii pakend kui toode ise. Tundub nagu oleks kallis a tegelt mingi £6 ... Mu yks lemmikumaid on nende peitekreemide palett. Kat von d lineri saaksid soetada läbi vahendajate Sephorast, näiteks Shaaanxo youtubes kasutab üht firmat.. Mida ma hetkel ei hakka telefoniga otsima :D

      Kustuta
  2. :) Rõõm on minupoolne! Kuidas Sulle Champagne Diamonds pliiats meeldib? Alguses mulle väga meeldis, aga nüüd seisab, kuna see glitter on ikka kuidagi liiast ja kipub mööda nägu rändama ka minema:S Kat Von D asjad tunduvad väga ahvatlevad, Crumpy Cat märkmepaberist rääkimata.:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mulle meeldib pliiatsit lauvärvi all kasutada, kui sellist salapärast sära tahan. Mul Lime Crime silmaprimer hoiab glitteri paigal, küll aga olen ma selles olukorras et pliiats nyri ja teritaja jalutama läinud :| et pmst võib öelda, et meeldis, kuna sattus yle keskmise rohkem kätte.

      Kustuta