10. märts 2015

#boycottlimecrime


Enne kui ma kogu blogi negatiivsuse ja torisemisega üle valan, on mul hea meel tõdeda, et ma olen kellegile lemmik - Alma Natura blogi nimelt, leidis, et minu blogi tasub kiita. Minge vaadake ta kirjutised üle ja mine ütle tsauki-tsau, sest lugemist seal on :) 

Teiseks, mul miski viirus kallal, palavik, köhin ja nohisen ja miski ravim ei leevenda ega pole grammigi paranemismärke! Sest, et aevastada ja köhida samal ajal nii et ninast tatti purskab on jumala okei! 

... ja kolmandaks põhiteema juurde. 
Kes on pikemalt mu blogi lugeja olnud, teab, et ma ma armastan huuletooteid ja üks lemmikumaid on Lime Crime. Ilus pakend, kvaliteetne ja värviline ja kauapüsiv toode.. aga kahjuks erinevate pahandustega on LC esileedi hakkama saanud. Viimane on aga neist kõige hullem - väidetavalt häkiti kodulehele sisse ja need kes kasutasid krediitkaarti, need tehti lihtsalt paljaks. Tuimalt. Ka mina jäin ostuga selle oktoober 2014 ja veebruar 2015 vahele, küll aga ma kasutasin PayPali ja minu andmed olid tänu sellele kaitstud (aga kuna ma olen nagunii vaene, poleks mul olnud midagi võttagi). Arvatakse, et ta varastab ise, et oma nukumaja tuunida ja Disneylandis puhkamas käia.. Keegi aga ei tea täpselt..




Küll aga oli pidevalt internetis levimas erinevad "kuulujutud", siis senikaua ma neid ka eirasin. Aga nüüd on asi niivõrd hulluks läinud, et enamik tuntud blogijad ja youtuberid on lõpetanud Lime Crime kasutamise ja on hakanud brändi vastu protestima - tunnen, et ka mina ei saa enam nende tooteid kasutada ja neid kiita. Ma küll kasutan nad lõpuni, sest raha on välja käidud ja armastatud neid aga ma ei saa lihtsalt enam neid promoda, kuna mul on lihtsalt halb tunne sees siis... 

Õnneks aga on ilmumas analoogseid brände nagu seeni peale vihma - kõige kihvtim oleks Jeffree Starr'i huulemöginad. Esiteks on nad odavamad, tundub et ka vastupidama pakendiga. Siis on veel Lasplash Cosmetics, Anastasia Beverly Hills, Kat Von D ja paljud teised. 








Lühidalt siis Lime Crime eestvedaja Doe Deere ehk Xenia tegemistest: 


  • Saabus USAsse 90ndal aastal Venemaalt niiöelda tellitava pruudina ning sai seetõttu omale kodakondsuse. 
  • Üritas saada kuulsaks disainerina, aga ebaõnnestus, kuna üks kleidikene oli kokku teibutud - ilmselgelt nõela ja niiti Venemaal ei tuntud. 
  • Kui moedisainiga "feilis" (nagu Juhan), oli aeg muusikamaailma jaoks - kõva rokkar, vallandas kõik, kes temaga nõus polnud ning selleks, et teha moeshowd ja enda bändi promoda, rentis kogu klubi. Kohale aga tuli umbes 25 inimest ja edu teda ei saatnud, küll aga jäi ilma suurest summast rahast. 
  • Tal on haiglaseks kinnisideeks Sugarpilli looja ja eestvedaja Amy. Kunagi need kaks olid sõbrad aga Amy ei ole rumal ja nägi Xenia palest läbi. Küll aga jätkas Xenia Amy tegemisi jäljendamist. 
  • Blogijad on avastanud, et tooted on ümbervillitud LC pakenditesse, ehk siis lauvärvid ja huulepulgad on odav pigment, mis Xenia oma köögis Lime Crime tooteid tehes kasutab. Väidab aga mingit laborit ja kõrget kvaliteeti. 
  • Sõimab inimesi lollideks, ahistab lapsi, rassist ja haige huumorisoonega (halloweenil Hitleri kostüümi ikka ei kannaks.)


  • Kõik kes ei ole temaga nõus, saab blokitud ja instagramis harrastab ta kohustuslikku kustutamist. 
  • Kõik, kellele tema tooted ei meeldi, saab korraliku ahistamise ohvriks. 
  • Foorumites tegeleb erinevate varjunimede all enda tegemiste ja toodete kaitsmisega. 
  • Silmakirjalik ning peksab hoolega keelt - ka on ette jäänud Jeffree Starr, kelle kuulsust kasutas Xenia ära enda promomiseks. Küll aga ei kestnud nende sõprus pikalt. 
  • Väidab, et tooted on vegan ja cruely free - täielik jama. 
  • Töötleb pilte, et teha ennast ilusamaks, toodeid säravamaks ja värvilisemaks. Varastab teiste loomingut ja nimetab seda enda omaks (pildid näiteks internetist, autorit kiitmata)

Igastahes list läheks veel edasi, see on siis minu lühikokkuvõte. Ehk see inimene on täielik psühhopaat ja hullumaja kandidaat! 

Kurb küll tõdeda, et tegelikult mina pole tema instagrami tegemistel silma peal hoidnud, ning ei ole eriti kunagi temast kui mingilmoel kuulsusest huvitatud olnud, ning pole ka mul toodete tellimisega probleeme olnud - olen ma senikaua seda kõike ignoreerinud ja jätkanud toodete kasutamist, sest tegelikkuses Lime Crime silmapraimer on mul ülilemmik ning Velvetinid pole üldse halvad - vastupidi, mulle isegi natuke meeldivad nad rohkem kui KVD oma, just püsivuse suhtes. Aga teen teatavaks, et mina ei osta rohkem nende tooteid ning blogis neid enam ei näe! Just juba seetõttu, et ühed lemmikumad blogijad (eesotsas Rose Shock, MannyMUA, batalash, Naye0na ja paljud teised) on hakanud maha laitma - mul oleks häbi teha nende meike järgi, kasutamaks Lime Crime toodangut... Ka on mul kahju sellest, et olen nii entusiaslikult asja kiitnud, et nii mõnigi tuttav on omale Lime Crime möginaid soetanud - Andke mulle andeks, sõbrad!

Kes aga tahab kogu selle teema üle rohkem infot, on instagramis erinevad häshhhtäägid (näiteks #boycottlimecrime või #limecrimelies) ja google annab erinevaid mitmeid blogisid kui otsinguks on näiteks Lime Crime Scandal. 

Hõissa!


6 kommentaari:

  1. Mul on nii hea meel, et ma neilt kunagi midagi ei ostnud!

    Laura
    Pink Frenzy

    VastaKustuta
  2. Selle tšiki teemal oli alles ühes USA ilublogijate grupis pikk-pikk arutelu ja ka seal üldiselt enamik enam (ammu) tema tooteid ei osta ja brändi ei promo, sest suhtumine ja käitumine jätab tal ikka väga soovida.
    Ise pole ühtegi Lime Crime´i toodet seni kasutanud ja ei kavatse ka tulevikus kasutada :P

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vot, selline on olnud ta kogu firma eksisteerimise aja, võib õelda et kogu elu - kyll aga olen ma seda kõike ignoreerinud ja tema olemasolu mitte tunnistanud, kuna mina ei tellinud tema asju ametlikult kodulehelt (sest sellega alatihti mingi jama) ja kurat võtaks kui head need velvetinid on. :D see teeb mind nii niiii niiiii kurvaks.. See pmst sama asi, nagu bmw maine, mitte auto ise pole halb, vaid yhte tyypi inimesed on auto maine pekki keeranud...

      Kustuta
  3. Ma olen Limecrime'i ignoreerinud Lilliani (kunagi pidas blogi Funny Face's Place) teibikleidi pärast ( teibitud kleidi omanikku ehk Lilliani ema, kostitas ropu sõimuga ja Lillian sai päris jubedat ahistamist tema ja ta jüngrite poolt mõned aastad tagasi. See, et ta TKB pigmente oma ükssarvikutega topsidesse ümber pakendab, viis viimse lootuse usaldusväärsusele. Minu meelest on tõepoolest selle naisterahvaga ja tema ettevõtmisetag pidevalt ühed jamad- mitte, et ma teda jälgiks, aga ikka kerkib üks või teine blogipostitus, video või artikkel esile, milles tema tegemised kahtluse alla seatakse. Kunagi umbes 5 a tagasi olen näinud tema mingit "teadannet" video vormis, kus tema sõnul kogu maailm on paha tema vastu, kui raske ikka temasugusel vaesel vene tütarlapse elu on ja tema on aus businesswoman. Väga ebaveenev oli - minusuguse samuti nõukaajal üles kasvanud inimese jaoks vähemalt. Video kommentaarium aga nõretas kaastundest - osaliselt selle najale ta vist oma ärid püsti on ajanudki.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Seda kõike nägin ka mina - uudishimu sai võitu, proovisin ja hakkas meeldima. Mul õnneks pole kordagi midagi ebameeldivat Lime Crimega olnud, seetõttu pole ma ka siiani kasutamist lõpetanud.. Aga nyyd on lihtsalt häbi ja natuke kuri ja ypriski kurb :(

      Kustuta