15. detsember 2015

Sweater weather // Helena


Kaua ma oma kasse pildistan, eksole. Võtsin Helenal sabast kinni ja nõudsin, et ta mulle aega leiaks. Mätsiks ta meigiga kokku, punuks lilled pähe ning veaks kaamera ette. Mõeldud - tehtud. Tulemus on Teie ees!


Ma ei praktiseeri palju teiste inimeste meikimist, ammugi pildistamist (nii et on mingi poseerimine ja muud jutud, ma eelistan hetkeemotsioone tavaliselt püüda) siis oli see nii mulle kui talle üsna uudne kogemus. Alustame näiteks sellest, et väga tihti Helenale kilomeetri pikkuseid võltsripsmeid ette ei kleebita. Muidugi kleepisin tal peaaegu et silmad kinni. Hea töö, Birgit! 


Lillepärg on üsna kirju ja kontrastne, otsustasin et meik võiks olla lihtne - klaar jume, natuke roosat laugudele ning põskedele ning tumedad matid huuled, tooni valis Helena ise. Ka stilistika tegi suuremas osas tema - vedas terve spordikotitäie asju minu juurde, et kassidel pidu oleks, üks ronis kohe sinna sisse pesa tegema. Ühe kleidi ajasime selga ning teise pistsime kotti, et vahepeal vahetust teha.
Kuna õues on üsna sombune, siis ühe kleidi alläär läks üsna mustaks..

Helena küll ei jumalda seda pilti aga see on minu absoluutne lemmik - lihtsalt nii sügav, et hirmus hakkab.
 Eriti see nukker nägu.. sest see kleidi alläär...

Enamus meie tegevust toimus Renard Coffee Shopi teisel korrusel ja maja ümber, sest Helena õde, kes seal juhuslikult töötab, tuli meile vastu ja kostitas ülimaitsva marjakohviga. Aitäh, Sille! Soovitan minna proovima, mina kes muidu kohvi ei pruugi väga tihti, olin üsna vaimustuses. Lisan siia juurde, et tegemist ei olnud mingi lastekohviga, mis on piima ja suhkru sisse ära uputatud, vaid reaalne kohvi. All straight. Ja ma nautisin seda! Mina lähen küll kindlasti tagasi!


Aga nüüd tagasi meigi juurde. Kasutasin üsna vähe asju aga hästi palju pintsleid (avastasin selle siis, kui neid pesema hakkasin.. jeerum, kus ikka olin pläkerdanud).


Pärja tegin ise oma pisikeste kätekestega kunstlilledest.
Nägu:
Kat Von D Lock-it Tatto Foundation toonis Light 44 (ideaalne jumestuskreem välguga pildistamiseks, ülimatt!)
Kat Von D Shade + Light kontuurimispalett, kasutasin toone "Levitation", "lyric", "Subconscious" ja "Shadowplay". 
Mac Studio Finish peitekreem toonis NW15

Silmad:
Too Faced Lockdown vedel lauvärv toonis Prisoner of Love
Ripsmetušš oli Helena isiklik, kuna hügieen on tähtis!
Ripsmed olid Ardelli Wispies, mille keevitasin talle külge Ardelli musta liimiga.. Oleks eelistanud läbipaistvat, aga mida pole, seda pole.

Kulmud:
Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade toonis Medium Brown
Make Up Store Microshadow toonis Smog

Huuled:
Lime Crime Velvetine toonis Utopia




Aitäh, Helena, et viitsisid minuga külma, märga ning päev otsa mässamist taluda, it was fun day!

Hõissa! 





2 kommentaari:

  1. Väga vonks postitus! Ja miks sa teistele meiki ei tee, kui sul see nii hästi välja tuleb? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eks asi oli lõuendis ka, ega ma ei pidanudki suurt tegema... :)

      Kustuta